DENEYSEL TÜKETİCİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

Projeler 17 Kasım 2015

    X, Y, Z Kuşağı Tüketicilerinin Yeniden Satın Alma Kararı Üzerinde Algılanan Marka Denkliği Öğelerinin Etki Düzeyi Farklılıklarının Nörogörüntüleme Tekniklerinden Elektroensefalografi(EEG) ve Göz İzleme Yöntemleriyle Belirlenmesine Dair Deneysel Bir Çalışma (Proje Yöneticisi Doç.Dr. Sabiha KILIÇ Proje Araştırmacısı Leyla BEZGİN)


   Turizm Pazarlamasında Tüketicilerin Turistik Satın Alma Kararı Üzerinde Etkili Olan Web Sitesi Tasarım Özelliklerinin Nörogörüntüleme Yöntemlerinden Elektroensefalografi (Eeg) Ve Göz İzleme Yöntemleriyle Belirlenmesine Dair Deneysel Bir Çalışma (Proje Yöneticisi Doç.Dr. Sabiha KILIÇ Proje Araştırmacısı Yusuf ŞAHAN)